آهنگ دل من : سعید شایسته

آهنگ زیبای دل من : سعید شایسته

 

دل من یه خانی داره  

                           سروتش تهی نداره   

                                                      عددای باغ پستش رغمای بی شماره 

 

دانلود این  آهنگ  

 

آهنگ گلی خوشگلی : سعید شایسته

آهنگ زیبای  گلی خوشگلی : سعید شایسته 

 

تو که خوشگل شهره عالمی 

                                      تو که حس قشنگ حالمی  

                                                                           منو عشق تو با این آرزو... 

 دانلود این آهنگ 

 

آهنگ من همونم : شمایی زاده

آهنگ زیبا وقدیمی من همونم که یه


من همونم که یه روز میخواستم دریا بشم


                                                میخواستم بزرگترین دریای دنیا بشم 


دانلود این آهنگ




آهنگ رفتیو از رفتن تو : حبیب


آهنگ  زیبای رفتیو از رفتن تو : حبیب 


بی تو من از نسل بارانم  بارانم بارانم

                                                    چون ابر بهارانم گریانم گریانم گریانم


دانلود این آهنگ


آهنگ تن شگسته: آقای صدا ابی

آهنگ  زیبای تن  شگسته: آقای صدا ابی



باتو این تن شکسته داره کم کم جون میگیره


                                                 آخرین ذرات موندن توی رگهام نمیمیره


دانلود این آهنگ